Πού βάζουν τον πήχη για τη μετοχή της ΓΕΚ Τέρνα Euroxx και Πειραιώς

Ανοδικές αναθεωρήσεις της τιμής-στόχου για τη μετοχή, στον απόηχο της επιτυχημένης ιδιωτικής τοποθέτησης 6 εκατ. μετοχών, αλλά και της καλύτερης προσφοράς που έδωσε στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του ΒΟΑΚ.

Πού βάζουν τον πήχη για τη μετοχή της ΓΕΚ Τέρνα Euroxx και Πειραιώς

Συνεχίζεται το ισχυρό momentum για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, με ανοδικές αναθεωρήσεις τιμής-στόχου για τη μετοχή, στον απόηχο της επιτυχημένης ιδιωτικής τοποθέτησης 6 εκατ. μετοχών σε διεθνείς επενδυτές, αλλά και της καλύτερης προσφοράς που έδωσε στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του ΒΟΑΚ. Χαρακτηριστικό είναι ότι η τιμή της μετοχής έκλεισε χθες πάνω από τα 14 ευρώ, με τον τζίρο της ημέρας μάλιστα να ξεπερνά τα 3,3 εκατ. ευρώ, σημειώνουν πηγές της εταιρείας.

Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος που υπάρχει στην αγορά για τη μετοχή είναι το γεγονός ότι η Πειραιώς Χρηματιστηριακή στο πρόσφατο σημείωμά της σχετικά με την επενδυτική στρατηγική για την ελληνική αγορά για το 2024 περιλαμβάνει τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στα top picks της, ανεβάζοντας μάλιστα την τιμή-στόχο στα 22,20 ευρώ/μτχ. (χωρίς να περιλαμβάνεται στην τιμή η προβλεπόμενη προσθήκη της Αττικής Οδού), με τη μετοχή να προσφέρει το μεγαλύτερο upside (60%) ανάμεσα στις προτάσεις της χρηματιστηριακής στην ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με την Πειραιώς Χρηματιστηριακή η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ένα ελκυστικός τρόπος να επενδύσει κάποιος στο θετικό μακροοικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας. Η μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρείας στον τομέα των υποδομών/παραχωρήσεων έχει οδηγήσει στην εξασφάλιση ενός ελκυστικού χαρτοφυλακίου έργων που αναμένεται να συνεισφέρουν πάνω από 6 δισ. ευρώ μερίσματα κατά τη διάρκεια ζωής των έργων (χωρίς και περιλαμβάνονται σε αυτά η Αττική Οδός και ο ΒΟΑΚ).

Η ανάδειξη της αξίας βασικών περιουσιακών στοιχείων όπως η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή και η πρόοδος σε πρόσφατα έργα όπως το αεροδρόμιο Καστελίου και το IRC στο Ελληνικό είναι σημαντικοί μεσοπρόθεσμοι καταλύτες για τη μετοχή. Η συμπερίληψη της Αττικής Οδού στην αποτίμηση (αναμένεται υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης στο τέταρτο τρίμηνο του 2024) μάλιστα δίνει τη δυνατότητα για ακόμα περισσότερο upside.

Η χρηματιστηριακή προβλέπει μετά από μια ομαλοποίηση της κερδοφορίας του τομέα θερμικής ενέργειας, το EBITDA για το 2023 να έρθει στα επίπεδα των 0,5 δισ. ευρώ και 0,6 δισ. ευρώ για το 2024, πριν ενισχυθεί σημαντικά το 2026 φτάνοντας τα 0,7 δισ. ευρώ (περιλαμβάνοντας την Αττική Οδό και προσαρμόζοντας για λοιπές συμμετοχές, το EBITDA αναμένεται να ξεπεράσει τα 1,2 δισ. ευρώ).

Με βάση τις μεσοπρόθεσμες προβλέψεις, αναμένονται 0,5 δισ. ευρώ από μερίσματα για τη μητρική εταιρεία, που σε συνδυασμό με τα ταμειακά διαθέσιμα αναμένεται να καλύψουν τις εμπροσθοβαρείς επενδυτικές ανάγκες σε ίδια κεφάλαια, ανοίγοντας τον δρόμο για μεγαλύτερες διανομές στους μετόχους.

Σε παρόμοιο κλίμα, η Euroxx επανεκκινεί την κάλυψη της μετοχής δίνοντας τιμή-στόχο 20,2 ευρώ/μτχ., με περιθώριο ανόδου 44% και σύσταση Overweight. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποτελεί, όπως σημειώνει η χρηματιστηριακή, μια καλή μακροπρόθεσμη ιδέα, δεδομένης της πολύ μεγάλης υπολειπόμενης διάρκειας ζωής του χαρτοφυλακίου των παραχωρήσεων αλλά και του σημαντικού επενδυτικού προγράμματος σε ΑΠΕ. Με την ολοκλήρωση των έργων, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναμένεται να αρχίσει να απολαμβάνει σημαντικές ροές μερισμάτων σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

Σχετικά με την Αττική Οδό, η χρηματιστηριακή σημειώνει ότι έχει προβλέψιμες χρηματορροές σε συνέχεια της ανθεκτικής κίνησης του αυτοκινητοδρόμου, δεδομένης της στρατηγικής του σημασίας ως του μόνου αυτοκινητόδρομου σε οικιστική περιοχή. Όσον αφορά στην αποτίμηση του συγκεκριμένου έργου, η Euroxx καταλήγει με βάση το μοντέλο DCF σε καθαρή αξία 294 εκατ. ευρώ, ήτοι 3,0 ευρώ/μτχ.

Πηγή: www.Euro2day.gr

Asset Μanagement

VIDEO Επιλεγμένο Video