Νέα τιμή στόχο στα 10,90 δίνει η Axia Ventures στη ΓΕΚ Τέρνα
Η χρηματιστηριακή περιμένει αύξηση των εσόδων του ομίλου κατά 14% ετησίως κατά την περίοδο 2020-23. Το ανεκτέλεστο και οι νέοι διαγωνισμοί.
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ο ηγέτης σε επενδύσεις στις υποδομές στην Ελλάδα, κατέχοντας ένα κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο περιουσιακών στοιχείων που εξασφαλίζουν σταθερές ταμειακές ροές και υγιή δομή ισολογισμού, κάτι που επιτρέπει στη διοίκηση να αναζητά συνεχώς νέες επενδυτικές ευκαιρίες, σημειώνει η Axia Ventures σε ανάλυσή της για τον όμιλο στην οποία αυξάνει κατά 24% την τιμή στόχο.
Καθώς οι προοπτικές για έναν νέο επενδυτικό κύκλο στη χώρα γίνονται ολοένα και πιο θετικές, βλέπουμε την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να βρίσκεται στην καλύτερη θέση για να επωφεληθεί από αυτή την αναπτυξιακή τάση, επιτρέποντας έτσι την δημιουργία σημαντικής αξίας τα επόμενα χρόνια.
Αναμένουμε αύξηση των εσόδων του Ομίλου κατά 14% ετησίως κατά την περίοδο 2020-23, που θα επέλθει σαν αποτέλεσμα:
- της αύξησης της κατασκευαστικής δραστηριότητας (εκτιμώμενη + 15,4% ετησίως)
- της προσθήκης χωρητικότητας στο τμήμα ΑΠΕ (θα αυξηθεί κατά ~ 600MW το 2019-23, και
- της αύξησης του όγκου κυκλοφορίας στις παραχωρήσεις αυτοκινητοδρόμων.
Επίσης αναμένουμε αύξηση του EBITDA κατά 15,9% ετησίως για την περίοδο 2020-23, που οφείλεται στην αυξημένη συνεισφορά των ΑΠΕ και στην αύξηση της κατασκευαστικής δραστηριότητας.
Το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από 1,5 δισ. ευρώ σήμερα, αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τους επόμενους μήνες μετά και την υπογραφή νέων έργων (επέκταση βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε-65 ~ 450 εκ. ευρώ) και του IRC (Integrated Resort Casino) του Ελληνικού (συμβόλαιο 0,8 δισ. ευρώ). Μαζί με την έναρξη της σύμβασης του αεροδρομίου του Καστελίου το 2020 και την ολοκλήρωση της νότιας επέκτασης του E-65 (έχει ολοκληρωθεί κατά 60%), αναμένουμε ότι η κατασκευαστική δραστηριότητα της εταιρείας θα επιταχύνει τον ρυθμό της. Επίσης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει ήδη καταθέσει προσφορές για έργα άνω των 2 δισ. ευρώ.
Σημειώνουμε ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατέχει μερίδιο αγοράς ~ 30% στην ελληνική αγορά με την στρατηγική της εταιρείας να επικεντρώνεται στα έργα παραχώρησης / ΣΔΙΤ, επιτρέποντας καλύτερη ορατότητα στις προδιαγραφές των έργων, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τον κίνδυνο υπερβολικού κόστους και τις καθυστερήσεις εκτέλεσης.